FAQ

Otázky ohľadom príchodu a odchodu

Odkedy sa môžem ubytovať a dokedy musím izbu opustiť?

Check-in je od 14:00, check-out do 11:00.

Je možný online check-in?

Registrovať sa môžete online cez náš samoobslužný portál. Dostanete e-mail, ktorý vás prevedie celým procesom. Online check-in vám ušetrí čas, takže nebudete musieť čakať na recepcii.

Dá sa ubytovať skôr?

Niekedy je možné ubytovať sa skôr, avšak závisí to od dostupnosti. Prosím, kontaktujte recepciu vopred.

Prístup na WiFi?

Heslo nájdete na recepcii.

Do hotela prídem neskoro večer. Môžem sa ešte ubytovať?

Ak plánujete príchod mimo otváracích hodín recepcie, kontaktujte nás vopred.

Je možné odubytovať sa neskôr? Neskoré  odubytovanie môže závisieť od dostupnosti, prosím, poraďte sa s recepciou. Za odhlásenie do 13:00 sa platí 20 EUR, odhlásenie do 15:00 za 30 EUR.

Dá sa pri hoteli parkovať?

Priamo pred hotelom je 5 parkovacích miest. Parkovanie je možné aj v stráženej podzemnej garáži za poplatok 15 eur/24 hod. Parkovacie miesta vopred nerezervujeme. Podzemná garáž je uzavretá medzi 23:30 a 5:30. Ak chcete do garáže prísť alebo odísť mimo týchto hodín, dajte nám vedieť. Upozorňujeme, že parkovanie na ulici nie je povolené v nočných hodinách a je spoplatnene počas dňa!

Akou formou sú podávané raňajky a v akom čase?

Hotel ponúka anglické raňajky formou švédskych stolov v čase od 7:00 do 10:00 cez pracovný týždeň a od 8:00 do 11:00 počas víkendov.

Môžem si objednať raňajky, ak nie sú zahrnuté v cene ubytovania?

Raňajky si  môžete zakúpiť cez samoobslužný portál alebo pri registrácii. Cena je 10 EUR na osobu/noc a 5 EUR za dieťa do 13 rokov/noc.

Otázky ohľadom rezervácie

Prečo potrebujete údaje o mojej kreditnej karte?

Údaje o vašej kreditnej karte sú potrebné len ako záruka pre hotel v prípade, ak by ste sa nedostavili alebo ak by ste zrušili rezerváciu príliš neskoro. Nebudeme strhávať peniaze z Vašej kreditnej karty bez Vášho povolenie. Za pobyt zaplatíte priamo v hoteli.

Potrebuje hotel zálohu alebo platbu vopred?

Či sa vyžaduje platba vopred závisí od typu Vašej rezervácie. Nevratné rezervácie je potrebné zaplatiť vopred. V ostatných prípadoch zaplatíte za pobyt v deň príchodu.

Môžem za svoj pobyt v hoteli zaplatiť inou kartou, ako je tá, ktorá bola použitá na zaručenie rezervácie?

Áno, môžete platiť inou kreditnou/debetnou kartou alebo v hotovosti.

Aká je výška mestskej dane a je zahrnutá v cene?

 Mestská daň stojí 1,70 eur na osobu/noc a platí sa pri príchode.

Môžem zaplatiť za izbu vopred?

Ubytovanie môžete uhradiť v plnej výške pohodlne vopred cez náš samoobslužný portál.

Dá sa vystaviť faktúra na firmu?

Áno, vieme Vám vystaviť faktúru na firmu. Fakturačné údaje môžete pridať aj vopred cez samoobslužný portál.

Aké sú podmienky zrušenia rezervácie?

Storno podmienky sa líšia v závislosti od typu Vašej rezervácie. Pri nevratných rezerváciách nemožno vrátiť peniaze. V zvyšných prípadoch platí že zrušiť rezerváciu môžete najneskôr do 24 hodín pred príchodom, v prípade že nám to neoznámite včas sa účtuje 100 % poplatok.

Aké sú podmienky zrušenia rezervácie?

Storno podmienky sa líšia v závislosti od typu Vašej rezervácie. Pri nevratných rezerváciách nemožno vrátiť peniaze. V zvyšných prípadoch platí že zrušiť rezerváciu môžete najneskôr do 24 hodín pred príchodom, v prípade že nám to neoznámite včas sa účtuje 100 % poplatok.

Dá sa u vás požičať detská postieľka?

 Áno vieme vám zdarma poskytnúť detskú postieľku.

Môžem sa v hoteli ubytovať aj s domácim zvieraťom?

Domáce zvieratá sú povolené za poplatok 15 EUR na noc.

Ponúkate ubytovanie pre telesne postihnutých?

Áno, máme k dispozícii jednu izbu špeciálne upravenú pre osoby so zdravotným postihnutím.

Môžem si u Vás uložiť batožinu?

 Áno, batožinu Vám bezplatne postrážime na recepcii.

Je v hoteli povolené fajčiť?

Hotel je prísne nefajčiarsky, fajčiť však môžete vo vonkajších priestoroch.

Otázky ohľadom vybavenia hotela

Aké typy izieb ponúkate?

Jednolôžková izba – každá izba má aj malý balkón

Dvojlôžková izba – väčšina našich dvojlôžkových izieb má oddelené lôžka, niekoľko z nich má manželskú posteľ, väčšina z nich má balkón

Dvojlôžková izba Deluxe s terasou – pre tých, ktorí chcú viac miesta na izbách aj na terase, tieto izby je možné zarezervovať iba na našej stránke, emailom alebo telefonicky

Štúdio s balkónom a kuchynským kútom – dvojlôžkové izby vybavené kuchynským kútom, tieto izby je možné rezervovať len na našej stránke, emailom alebo telefonicky

Junior suite – malý apartmán s menšou samostatnou izbou, vhodný aj ako rodinná izba

Suite Charlotte – dvojlôžková izba s dvomi kúpeľňami a priestrannou obývačkou

Rodinný apartmán s terasou – dvojizbový apartmán s kuchynkou, v ktorom sa ubytujú až 4 osoby

Je na izbe minibar?

V každej izbe je minibar. Ceny za jednotlivé položky sú uvedené na priloženom papieri. Prosíme, nezabudnite informovať recepciu pri odchode o skonzumovaných položkách.

Majú izby trezor?

Vo všetkých izbách je trezor.

Je v izbách klimatizácia?

Všetky izby majú klimatizáciu.

V izbe nefunguje elektrina.

Aby sa zapla elektrina musíte vložiť hotelovú kartu do zásuvky na stene.

Fén v mojej izbe nefunguje.

Uistite sa, že používate elektrickú zásuvku na stene.

Je na izbe rýchlovarná kanvica?

Len na niektorých typoch izieb je rýchlovarná kanvica spolu s výberom čaju a kávy. Rezervujte si jeden z našich apartmánov, deluxe izieb alebo štúdií.

Je v izbách pracovný stôl?

Vo všetkých izbách je pracovný stôl.

Je na izbách záložná deka?

Áno, deku nájdete v skrini. Takisto tam nájdete aj vrecko na bielizeň, súpravu na šitie a handru na čistenie topánok.

Otázky ohľadom okolia hotela

Ako ďaleko je centrum mesta?

Do centra mesta sa dostanete za 15 minút MHD a za cca 10 minút autom.

Ako sa dostanem do centra mesta verejnou dopravou?

Z električkovej zastávky Česká je priame spojenie do centra mesta za cca 15 minút.

Sú v okolí nejaké reštaurácie?

Pokiaľ je hotelová reštaurácia zatvorená, môžete navštíviť niektoré z mnohých okolitých reštaurácií a kaviarní, pričom najbližšie reštaurácie sú NTC Stage a Brick Beer & Restaurant.